12


1 Seiten

d buag (goisarisch von patrick Kefer)

Aktuelles und Alltägliches · Kurzgeschichten · Sommer/Urlaub/Reise
jo i woas nu friara, wia de stoana nu aus hoiz woan.
wo se de leit nu inde burgn vasteckt hom. Des woan nu zeitn. Domois ho i soana burg glebt, und de woa de beste fu oi. Meine woa de oanzige hitn de wos am großn wossa gleng is (Meer) und zwoa bum eiswossa gonz om. I woa domois no in meina jugend i ho de burg mid meine eigenen hänt baut gonz alloa, hod zwoa long dauat owa wuascht, jednfois irgentwon so a wochn nochdem i fechtig woa is d flut kema und hod ole de in mei hitn eiziang woitn wegagschwoabt drum ho i nia a göd vadeant. und so is mei burg longsom hineg woan wei eigentlich ho i de stoana one iagentwos aufaranona glegt wei mei beton goa woa. drum hod mei burg grod 20 joa koidn (19/2 joa ho is baut) jo i bereus heid nu das i don okaud bi wei vileicht hed jo d burg koidn won i in hauptstüpfö nid midgnuma hed. danoch ho i mi da dunklen Seite wida zuagwent (schodseitn) und bi wida bu meina muada eizong und mei oba woa a do.
Seitdem leb i wida in steinoch wo de könige und so hea keman. und die Moral von dea Geschicht Mörtel kauft man oda nicht!
 
Wenn du registriert und angemeldet bist und selbst eine Story veröffentlicht hast, kannst du die Stories bewerten, oder Kommentieren. Wenn du registriert und angemeldet bist, kannst du diese Story kommentieren.
Weitere Aktionen
Wenn du registriert und angemeldet bist, kannst du diesen Autoren abonnieren (zu deinen Favouriten hinzufügen) und / oder per Email weiterempfehlen.
Ausdrucken
Kommentare  

Hallo Baatzrick, hättest du etwas dagegen, wenn ich deine "Buag" auch noch in die neue Kategorie Sommer/Reise/Urlaub stellen würde?

Redaktion (09.06.2009)

Das ist ja echt mal so richtig lustig und anders. Macht Spaß das zu lesen, wenns auch etwas länger dauert.

Fan-Tasia (27.05.2009)

Schöne ungewöhnliche kleine Schmunzelgeschichte um `ne Buag.

Jochen (27.05.2009)

Jo, da host rächt: Onne Mörtel jeht ös nit mi d buagbauerei. (Wenn ich alles richtig verstanden haben sollte) Drollige Geschichte. Mal ganz etwas anderes.

doska (27.05.2009)

hömma, datis aba schwer zu lesen, ey.
ker ker ker, bisse widda bei muttan gelandet?
Nich, dasse dich bei "Schluss mit Hotel Mama" anmelden tut. jrön!
LG Dublin


Pia Dublin (27.05.2009)

Login
Username: 
Passwort:   
 
Permanent 
Registrieren · Passwort anfordern
Mehr vom Autor
Empfehlungen
Andere Leser dieser Story haben auch folgende gelesen:
---
Das Kleingedruckte | Kontakt © 2000-2006 www.webstories.eu
www.gratis-besucherzaehler.de

Counter Web De